9 Mayıs 2009 Cumartesi

Özledim, teninin kokusunu özledim tadında özlediklerim

  • Kaanın elinde ısıra ısıra yediği meyvesiyle beni dışarda oynamaya çağırmasını
  • Haluk'un bisikletiyle bizim mahalleye gelmesini
  • Burak'ların evinde (benim ne işim varsa) Yosun'la beraber üçümüzün oynadığı mini ev voleybolunu
  • Tolga'nın otoriter bir ses tonuyla ''baf de jesi'' demesini:((Toprağı bol olsun)
  • Erkek erkeğe yılbaşı partilerimizi
  • Ojemen'i
  • Yan Barış'ın annesini
  • Kaan'ın boyunduruk altındayken böğürüşünü
  • Kaan'ın Yan Barış'ın kulaklarına parmaklarını sokuşunu
  • Haluk'la Rock Cafe'ye gidişlerimizi
Daha o kadar çok şey var ki......
Gerisi sizden gelsin

2 yorum:

KABAHABU dedi ki...

hay A.Q yaaa s..tın sen benim ağzıma sabah sabah. s..karım işine gücüne bırakıyorum işi gücü gidiyorum ben olm. Nereden aklına geldi geldi olm o böğürüş hikayesi. Bu arada kapıcının kızı dersem akan sular durur değilmi canım kardeşim. Haluk sana ise reyhan desem yeter.

Soloz dedi ki...

daha bende neler var kaanım;
küpeli mi desem ördek yalağı var mı? mı desem...
bir ben var benden içeri kardeşim :)))